Tuesday, July 14, 2009

I cried for this...

To my best friends ever..after today, we (yanee, k.shidah and i) will be alone in MAA..

Sri -
Walaupun 2 tahun jarak umur aku muda daripada dia, aku sangat berterima kasih sebab Sri menerima aku seperti sebaya dengan dia...dan boleh ber AKU kAU jer..hehe..Sri, ingat lagi waktu mula2 kau telefon aku dan beritahu aku tentang kehamilan kau..rasa bertuah bila kau call aku pasal news tu! The best part was- kau perkenalkan aku dekat Kak ti tukang jahit tu....sampai sekarang, Kak Ti selalu merealisasikan fesyen-fesyen yang aku sketch tu..hehehe
Terima kasih untuk cup cakes Sri tadi..aku sangat suka..cantik and man man ajer manisnya..hehehe..Sri, apa2 pun berlaku, aku tk nak hilang contact dgn kau..n sorry lama sangat ko tungu no phone datin Juma drpd aku..sbb aku ni selalu lupa nk mintak..hehehe
Kak Aida-
Kak aida banyak beri inspirasi utk aku terus berusaha..banyak hal-hal kerja, aku belajar daripada dia..dia banyak tolong aku utk projek aku (walaupun projek tu hampeh tk jalan) ..bagi dia, dunia ilmu, tiada penghujungnya...aku suka semangat Kak Aida yang suka belajar and majukan diri..dia dah ada Master..aku bila lagi??...
Afzan-
Seperti yang aku tulis sebelum ni..ini lah kawan dunia akhirat aku kat MAA..Afzan sangat cekal atas apa yang terjadi dalam hidup dia..dan selalu nangis jugak budak ni..hehehe..jangan marah..semangat Afzan dan rasa rendah diri yang dia ada, cukup membuat kan aku kagum dengan sikapnya...Afzan, walau apa pun kisah hidup kau, teruskan..aku yakin kau bahagia keluar dari MAA ni..
Kak Yusz-
Kak Yus banyak tolong aku sejak aku mula-mula menjejakkan kaki di MAA ni..masa tu aku duduk di tempat Edmund..bersama-sama Kak Hazian and Hafiz kat tempat Herna tu..Kak yus la byk tolong aku masa aku yang terkial2 waktu tu..budak fresh grade la katakan time tu....paling aku ingat dia tanya aku - "dina ada bawak cawan sendiri?" pelik kan aku ingat ayat tu..tp ayat tu la membuat kan aku berterima kasih pada dia sebab hingga ke sekecil2 perkara dia suka ingatkan aku..and she was the first person who had a lunch together with me! Thnx banyak2...
Kak Lin-
Dulu, Dina tak pernah rapat dengan Kak Lin....masuk tahun kedua di MAA...aku mula berkawan rapat dengan kak Lin sampai la sekarang ni..sampaikan pregnant sama2 dan sama2 melahirkan anak..beza anak aku degan anak Kak Lin cuma satu hari..mcm plan2 je kan...Kak lin banyak ajar aku masa aku mengandungkan Arief..pendek kata, apa Kak Lin guna, aku pun guna..apa Kak Lin beli, aku pun beli..Kak Lin ni luas pengetahuan dia..heheheh..terima kasih Kak Lin..thnx jugak utk shopping2 kat nilai square hari tu!..hehehe
Kak Pah-
Kak Pah seorang yang sangat cekal dan berani...aku banyak belajar dari sikap dia untuk fight for yourself in order to survive in MAA...she is a very kind person dan sangat memahami aku...aku sangat berterima kasih pada Kak Pah sebab dialah yang mendorong aku untuk menjadi seorang projek arkitek..aku suka tanya macam2 soalan pasal kerja dengan dia...dia selalu betulkan grammar aku untuk minutes and surat2..agak2, kompem dia bosan denga soalan2 aku tu..kehkehkeh...tapi,aku bangga dapat berkawan dgn dia sebab dia pun one of stylo person in MAA...hahaha...sebab dia ni cantik la ada jer org busuk hati...but, atleast, she's leaving MAA with an honour..she got her bonus and i think, duit tu sangat berkat sebab dia sambung Master..Kak pah..i jealous tau you sambung belajar..you are really inspiring me!..and i will never forget you as Arief's ibu susu....
p/s:i cried for this with torrent of sobs.. while i wrote their stories....

1 comment:

Azlifah Amir Sutan said...

my dear dina...
u made me cry reading this... ur compliments r too high... i ni biase2 ajer... tukang penyampai ajaran2 orang... & bukan semua pun yg i tau... even kite dah berjauhan pun, u r most welcome to ask & discuss... & i'm sure, i'll need ur helps for my studies...