Saturday, June 27, 2009

Kenapakah...

Sedih tk terkata untuk hari ni...sebetulnya, aku memang tak nak lalui hari ni..tp...life must go on..

Hari ni, Arkitek MAA ada buat makan2 utk org2 VSS cum farewell...unfortunately, the VSSes cuma brapa org jer yang datang..selebihnya, aku rasa sedang memboikot HRP...well...that's is not the stories..(i do not want to spoil my blog with that name =HRP)

Sangat meriah...berkumpulnya gang of kepochies with the themes white and jeans..berjaya!! Seperti biasa...kalau ada kamera, memang kami lah yang sentiasa memeriahkan gambar kat ofis ni...Agenda..tak seindah mana...cuma makan2 dan lucky draw..ingatkan ada la santapan keceriaan sedikit sebanyak dgn persembahan atau nyanyian kan..(kot2 aku boleh menunjukkan bakat aku bermain gitar sebagai memori utk kepochies..hehe tak ramai yang tau aku boleh bermain dgn alat tu...)..tapi,tak berbaloi sgt pun...
but,mcm mana pun, aku tetap bertuah membawa pulang sebuah hadiah lucky draw..Ianya sebuah cake mixer...hmm..dah dengar pun suara2 sumbang suruh aku buat kek...well, i don't think i can manage to do it and bring those cakes by Monday..coz tomorrow i will be at my next runway fashion show...

Dipendekkan cerita ..(walaupun byk lagi cerita2 menarik sepanjang perjalanan majlis)..Selepas pada makan2 , dan sebelum kaki berangkat pulang, aku ingat aku tabah...tapi, aku meleleh juga la bila bersalam dgn Afzan..i hate it!..sejujurnya, aku tak nak salam dgn kau Afzan..tak nak peluk kau..sbb aku sangat benci perpisahan....tp, aku memang sayangkan persahabatan aku dgn Afzan di MAA...Aku tak nak that will be the last time kita jumpa..mana tau kan...lepas ni aku join kau dekat tempat baru kau tu..kehkehkeh..baru betul jodoh namanya kan....Aku pasti, lepas ni, aku still akan berjumpa Afzan..seperti biasa, lepak2, makan2...hmmm..well, aku tetap seperti dulu Afzan..

p/s: Afzan, aku setia dgr cerita2 kau...jangan kau lupa aku sudah la..hehehe

No comments: